Цю категорію можна було б поіменувати й «СЮРПРИЗИ РОКУ»: 73 групи й солісти рекомендовані читачам до уваги. Географія якнайширша. Стилістичний діапазон — без обмежень: від «попсу» до категоричного панк-року. Власне, у даній категорії ніби зведено майбутнє вітчизняної рок-музики. На жаль, деякі з його представників, як Олександр Башлачов, широкою аудиторією відкриваються тільки після смерті. Тішить те, що все-таки відкриваються. Звертає увагу й інше: саме цю категорію — одну з небагатьох — очолює київська група, досить бурхливий і зібраний старт якої (дебют — у червні, на І фестивалі Київського рок-клубу) не залишився поза увагою київської публіки.
І останнє: зверніть увагу на стовпчик процентів, відданих симпатій — всі вони починають майже в рівних умовах, йдучи в молодіжну аудиторію досить дружним ар’єргардом. Не забудемо звернути на них увагу на початку 1990-го.
НА ФОТО: київський квінтет «КОМУ ВНИЗ».